ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 6 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: کسرشدن مبلغ از حسابم و عدم دریافت کد شارژ
پستارسال شده در: 24 مهر 1392, 13:13 

تاریخ عضویت: 24 مهر 1392, 13:06
پست ها : 1
سلام
من دیشب ساعت یازده و سی و دو دقیقه هزار تومان شارژ ایرانسل خرید کردم که از حسابم کسر شد ولی سیم کارتم شارژ نشد.
و الان با وجودی که تقریبا 13 ساعت از کسرشدن مبلغ می گذره، پول به حسابم برنگشته!!
تا کی امکان برگشت مبلغ به حسابم هست و من چقدر باید صبر کنم؟
درضمن ایمیلم رو هم نوشته بودم ولی هیچ ایمیلی برای من ارسال نشد.
Graphicdesign_m@yahoo.com


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: کسرشدن مبلغ از حسابم و عدم دریافت کد شارژ
پستارسال شده در: 27 مهر 1392, 10:38 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

خرید شما ناموفق هست. تا پایان وقت اداری امروز لطف کنید صورتحساب بگیرید. تنها در صورتحساب برگشت پول مشخص میشه. در صورتی که در صورتحساب متوجه شدید که برگشت زده نشده در ساعت اداری با شماره 89710-021 (پشتیبانی سایت ای شارژ) تماس بگیرید تا پیگیری بیشتری انجام بشه. ولی لطفا با صورتحساب از عدم برگشت مبلغ اطمینان حاصل کنید.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: کسرشدن مبلغ از حسابم و عدم دریافت کد شارژ
پستارسال شده در: 29 مهر 1392, 18:55 

تاریخ عضویت: 29 مهر 1392, 18:46
پست ها : 1
با عرض سلام
برای من هم دقیقا همین اتفاق افتاده. من در تاریخ 92/07/28 در ساعت 20.00 از طریق #100* شارژ خریداری کردم و از حسابم کسر گردید شارژی دریافت نکردم وبرای پشتیبانی پیغام گذاشتم وتا الان هیچ پاسخی دریافت نکردم.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: کسرشدن مبلغ از حسابم و عدم دریافت کد شارژ
پستارسال شده در: 30 مهر 1392, 10:39 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

آیا در پیغامی که برای بچه های پشتیبانی گذاشتید، اطلاعاتی در اختیارشون گذاشتید؟ به طور مثال شماره ای برای تماس با شما و یا شماره موبایلی که زمان خرید وارد کردید؟

ما برای بررسی خرید شما نیاز به شماره موبایلی داریم که زمان خرید وارد کردید. در صورتی که مایل هستید می تونید در ساعت اداری با پشتیبانان ما مستقیم صحبت کنید.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: کسرشدن مبلغ از حسابم و عدم دریافت کد شارژ
پستارسال شده در: 4 آبان 1392, 22:37 

تاریخ عضویت: 4 آبان 1392, 22:32
پست ها : 1
سلام
من امروز ساعت 19:02 یه شارژ با کد789#*
خرید زدم.از حسابم 1000 تومان کسر شده ولی شارژ ارسال نشده است.لطفاً کمک بفرمایید.
Email:Morteza.maldar@yahoo.com


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: کسرشدن مبلغ از حسابم و عدم دریافت کد شارژ
پستارسال شده در: 5 آبان 1392, 09:52 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

برای بررسی خرید شما روی 789 باید شماره موبایل شما رو داشته باشیم. درصورتی که مایل نیستید شماره موبایلتون در اینجا در اختیار مابگذارید در ساعت اداری با شماره 89710-021 ، پشتیبانی سایت ای شارژ، تماس بگیرید.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 6 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 2 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به:  
cron