ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: عدم شار‍ژ شدن خط
پستارسال شده در: 1 اردیبهشت 1394, 18:06 

تاریخ عضویت: 1 اردیبهشت 1394, 17:59
پست ها : 5
با سلام.من در تاريخ 94/01/12 شارژ مستقيم 5000 تومني براي خط به شماره 09365683079 خريداري كردم.كد هم اومد. ولي شارژي صورت نگرفت.با شماره 02189710 هم هر چقدر تماس ميگيرم نمي تونم اين شماره رو بگيرم.مبلغ هم از حسابم كسر شده ولي هرگز به حسابم برنگشته.خواهشا پيگيري كنين.ما ديگه به اين سايت اعتماد نداريم!


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: عدم شار‍ژ شدن خط
پستارسال شده در: 2 اردیبهشت 1394, 15:57 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

بارها و بارها در روز جاری با خطی که وارد کردید تماس گرفته شد تا ببینیم اصل مشکل شما چی بوده.ولی متاسفانه پاسخگو نبودید. روزی را که اشاره می کنید ، خط شما در همان لحظه و دقیقه شارژ شده است.
شرح شارژ شما:

1394/01/12 13:23:28
اعتباری ایرانسل 50,000ریال
بر روی همین شماره موبایلی که در اینجا وارد کردید.

بنابراین شما میبایست تنها موجودی خطتتون رو قبل و بعد از شارژ چک می کردید چون به صورت مستقیم به اعتبار خط شما اضافه شده بوده.

تماس مکرری گرفته شد تا در صورت لزوم رسید خرید شما را هم که مستقیما از ایرانسل دریافت می کنیم، در اختیار شما بگذاریم. باز هر سوالی در این زمینه بود با پشتیبانی تماس بگیرید. خطوط پشتیبانی پاسخگو هستند.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 3 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: