ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 4 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: اشتباه در شارژ مستقیم
پستارسال شده در: 28 دی 1392, 08:11 

تاریخ عضویت: 27 دی 1392, 09:06
پست ها : 3
سلام
من گوشی خودم رو خواستم به شارژ مستقیم کنم ولی بعد از موفقیت آمیز بودن عملایت متوجه شدم که شماره ای که گذاشتم اشتباه بوده.
میدونم که خودم باید پیگیری کنم
ولی چند روزه که تماس میگیرم و این شماره همیشه خاموشه
و احتمالا این شماره کلا خاموشه
اگه خاموش باشه که شارژ من نباید رفته باشه درسته؟
ممنون میشم به من برای برگشت شارژم کمک کنید
شماره 09339411916 که اشتباهی شماره 09309411916 وارد شده
صبح روز جمعه 27دی ماه
با ایمیل hamid_3ryazi@yahoo.com
با تشکر


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: اشتباه در شارژ مستقیم
پستارسال شده در: 28 دی 1392, 10:27 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

متاسفانه شارژ شدن گوشی به معتبر بودن خط بستگی داره. متاسفانه خطی رو که به اشتباه شارژ کردید، در سیستم ایرانسل معتبر و قابل شناسایی بوده و در نتیجه شارژ انجام شده.خاموش بودن گوشی مانع از شارژ شدن اون نمیشه.

متاسفانه در حال حاضر هم مبلغ شارژی که به اعتبار خط مذکور اضافه شده به هیچ عنوان قابل برگشت نیست مگر با اجازه خود صاحب خط که منتقل کنه.

امیدوارم که دیگه این مشکل براتون پیش نیاد.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: اشتباه در شارژ مستقیم
پستارسال شده در: 29 دی 1392, 07:01 

تاریخ عضویت: 27 دی 1392, 09:06
پست ها : 3
خب وقتی که این شماره خاموش باشه که به مرحله تایید نرسیده
اگه روشن بود درست
من باید خودم پیگیری میکردم و از خودشون میخواستم
ولی وقتی که شماره خاموش باشه هنوز به اون شخص نرسیده که
درسته اشتباه از من بوده
ولی انتظار دارم به عن.ان یکی از با سابقه ترین خریداران سایت شما هم از من حمایت کنید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: اشتباه در شارژ مستقیم
پستارسال شده در: 30 دی 1392, 11:46 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
دوست عزیز سلام مجدد

ما تمام تلاشمون این هست که هر کمکی از دستم بر میاد انجام بدیم و در کنار مشتری سایتمون باشیم.

دوست عزیز خطی که شارژ میشه حتی اگر خاموش هم باشه به اعتبارش اضافه میشه. برای اطمینان از صحبت ما می تونید این موضوع رو روی خط خودتون امتحان کنید.

به لحاظ حقوقی زمانی که شارژ روی سیم کارت اعتباری اعمال بشه، نه شرکت ایرانسل و نه نمایندگان فروششون دیگه هیچ حقی نسبت به برگرداندن اون شارژ از سیم کارت مورد نظر ندارند و تنها راهی که بشه اعتبار خط استفاده و یا منتقل بشه، با اجازه کسی هست که سیم کارت رو در دست داره.

متاسفانه مورد شما گوشیش خاموشه و راه مذاکره حتی از طرف ما با مشترک مورد نظر امکان پذیر نیست. ما حتی حاضریم به جای شما به این شخص زنگ بزنیم و توضیح بدیم.

نهایتا همه ی این توضیحات برای شما کاربر عزیز این هست که اگر راهی برای تصحیح و یا جبران این اشتباه بود ما دریغ نمی کردیم. امیدوارم دیگه این مشکل با دقتی که از این به بعد امی کنید تکرار نشه.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 4 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 3 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: