ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: پرداخت
پستارسال شده در: 27 اردیبهشت 1392, 23:23 

تاریخ عضویت: 27 اردیبهشت 1392, 23:16
پست ها : 3
بعد انتخاب نوع شارج...وقتی پرداخت تموم شد اصلا به من شماره رهگیری نداد تا بفهمم پرداخت کرم نکردم شارج شد نشد...اما اس ام اس اومد که مبلغ مورد نظر کم شد اکه بخاد اینطوری پیش بره که از هر 3 بار شارج 1 بار این اتفاق بیفته دیگه چه به درد میخوره.....این خیلی بده هم برای شما هم ما


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: پرداخت
پستارسال شده در: 28 اردیبهشت 1392, 08:54 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

برای پیگیری خرید شما که به چه نحوی است، آیا شارژ شده یا نشده و وضعیت پرداختتون روی بانک به چه نحوی هست، باید شماره موبایل و یا ایمیلی که وارد سایت کردید رو داشته باشیم. در صورتی که مایل نیستید اطلاعاتتون رو در اینجا درج کنید ، می تونید از راه های دیگر پشتیبانی با ما در تماس باشید.

متاسفانه در مورد تکرار وضعیت کم شدن از حساب شما، باید بگم این مشکل مستقیما به مسائل کندی اینترنت کشور، سیستم بانک ها و شبکه شتاب برمی گرده. اما در نهایت ما همه راه های پشتیبانی رو گذاشتیم تا بتونیم پاسخگوی شما باشیم.

راه های تماس با پشتیبانی سایت ای شارژ:

شماره تماس در ساعت اداري : 02189710

ايميل از ساعت 8 صبح تا يک بامداد : support@irancellshop.com

چت آنلاين از 8 صبح تا يک بامداد

موفق باشيد.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 1 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: