ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: انتقاد
پستارسال شده در: 9 مرداد 1392, 15:11 

تاریخ عضویت: 9 مرداد 1392, 14:57
پست ها : 1
با سلام .من امروز برای چندمین بار خرید شارژ کردم مبلغ از حساب کسر شد ولی کد شارژ از طرف ایرانسل ارسال نشد امروز 70000ریال در دوبار خرید شارژ داشتم که ناموفق بوده ودر هفته های گذشته نیز بازگشت مبلغ به حسابم انجام نشد وشماره پیگیری هم از طرف بانک ارسال نشد .لطفا پیگیری بفرمایید . :oops:


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: انتقاد
پستارسال شده در: 9 مرداد 1392, 15:34 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام کاربر عزیز

شما بعد از پیش اومدن مشکل چرا با بخش پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نکردید؟ شما حتی نسبت به 100 تومان خریدی که از سایت ما می کنید حق پیگیری دارید. این حق شماست. در حال حاضر ما باید خرید شما رو بررسی کنیم و برای این کار نیاز به شماره موبایل و یا ایمیلی داریم که شما زمان خرید وارد سایت کردید. در صورتی که مایل نیستید این اطلاعات را در این بخش که عمومی است بیارید می تونید از راه های زیر با پشتیبانی ما در تماس باشید :

شماره تماس در ساعت اداري : 02189710

ايميل از ساعت 8:30 صبح تا يک بامداد : support@irancellshop.com

چت آنلاين از 8:30 صبح تا يک بامداد

موفق باشيد.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 1 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: