ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 6 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: آغا پول از حسابم کم کرد ولی شارژی انجام نشد
پستارسال شده در: 1 خرداد 1392, 22:58 

تاریخ عضویت: 1 خرداد 1392, 22:54
پست ها : 1
مسئولین محترم لدفن رسیدگی نمایین :|


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: آغا پول از حسابم کم کرد ولی شارژی انجام نشد
پستارسال شده در: 4 خرداد 1392, 10:20 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

من چطوری الان بررسی کنم ؟ :)

لطفا شماره موبایل یا ایمیلی که زمان خرید وارد سایت کردید رو به ما بگید تا خرید شما رو بررسی کنیم. در صورتی هم که مایل نیستید در اینجا که یک تالار عمومی هست اطلاعاتتون رو وارد کنید می تونید از طرق زیر با پشتیبانی در تماس باشید:

شماره تماس در ساعت اداري : 02189710

ايميل از ساعت 8 صبح تا يک بامداد : support@irancellshop.com

چت آنلاين از 8 صبح تا يک بامداد

موفق باشيد.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: آغا پول از حسابم کم کرد ولی شارژی انجام نشد
پستارسال شده در: 7 مهر 1392, 01:40 

تاریخ عضویت: 7 مهر 1392, 01:33
پست ها : 1
سلام
من هم شارژ کردم اما از حساب کم کرده و شارژ نکرده ایمیل هم زدم باید چه کرد؟


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: آغا پول از حسابم کم کرد ولی شارژی انجام نشد
پستارسال شده در: 8 مهر 1392, 10:05 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

دوستان از طریق ایمیل پاسخگوی شما خواهند بود. راه های پشتیبانی رو هم در بالا اعلام کردم.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: آغا پول از حسابم کم کرد ولی شارژی انجام نشد
پستارسال شده در: 28 خرداد 1393, 01:22 

تاریخ عضویت: 28 خرداد 1393, 01:18
پست ها : 2
یعنی سایتتون فوق العده مزخرف،یعنی چ آقا،نمیتونید چرا سایت میزنید،خدا نکنه آدم کارش گیر باشه
خیلی بی مسولیتین
من دوبار هزینه کردم و شارژ خریدم ولی نفرستاد این چ سایتیه؟؟؟
شمارم 09352767557
واقعا سایت شما اصلا پاسخ گو هست؟چهار هزار تومن راحت پراونم تو وقتی ک بسیار ضروریه،من ازشما واقعاعصبانی هستم!
اونوقت راه های مختلف هم قرار میدید بعنپان مثلا پشتیبانی!وقتی سندرتون کار نمیکنه حق ندارید سایت بزنین!


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: آغا پول از حسابم کم کرد ولی شارژی انجام نشد
پستارسال شده در: 29 خرداد 1393, 09:28 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

من با این شماره موبایلی که می فرمایید خریدها رو چک کردم. هم خرید ناموفق دارید، هم خرید موفق.باز با بررسی که انجام شد ،خرید کد شارژتون به دستتون رسیده و استفاده کردید و خریدهای شارژ مستقیم شما هم انجام شده و افزایش اعتبار بر روی خطتتون اعمال شده.
خرید های ناموفق هم همه از طرف بانک به صورت اتوماتیک برگشت زده میشه. برای این که مطمئن بشید بیشتر از مبالغی که خرید کردید پول از حسابتون کسر نشده می تونید صورتحساب بگیرید.

در مورد مسائلی که موجب نارضایتی شما شده، باید تاکید کنم که این حق شماست که درخواست سریعترین پاسخگویی رو از ما داشته باشید ولی در هر صورت ما برای سیستم پرداخت به بانک ها وابسته هستیم، وقتی سیستم شاپرک و یا شتاب دچار اختلال می شوند ، مسلما مستقیما بر روی سیستم پرداخت ما هم تاثیر می گذارند و متاسفانه خدمات ما هم کندتر می شوند و این به سندر سایت ما واقعا مرتبط نیست. در حیطه اختیار ما هر اونچه که نیاز هست تا کاربر راحت ترین خرید رو انجام بدهد برایش تلاش می کنیم و برای بهتر شدن هم دست از تلاش برنخواهیم داشت.

و اما سه راه پشتیبانی + تالار گفتگو همه و همه برای این هست که شما با ما در ارتباط باشید و ما پاسخگوی مشکلات شما. باز اگر پیشنهاد دیگری در راستای نحوه ارتباط و پاسخگویی ما دارید، در خدمت شما مشتری محترم هستیم.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 6 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 1 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: