ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: شارز نشده
پستارسال شده در: 14 آذر 1391, 03:53 

تاریخ عضویت: 14 آذر 1391, 03:32
پست ها : 1
سلام
من الان شارز مستقیم کردم و شارز انجام نشد و پیغام داد که با مشکل مواجه شده است
دو باره امتحان کردم همین رو به من گفت بعد موجودی حساب گرفتم دیدم که 4000 تومان از حسابم کم شده چون 2تا شارر 2تومانی زده بودم
شارز رو نگرفتم و 4تومان پول هم برداشت شده حالا باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: شارز نشده
پستارسال شده در: 15 آذر 1391, 10:26 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

من باید خرید شما رو بررسی کنم. برای این کار نیاز به شماره موبایل و یا ایمیلی هست که شما در زمان خرید وارد سایت کردید. در صورتی که مایل نیستید که این اطلاعات رو اینجا درج کنید در ساعت اداری با شماره 02189710 ، پشتیبانی سایت ای شارژ تماس بگیرید. با دادن این اطلاعات می تونیم راهنمایی بهتری به شما کنیم.

موفق باشید:)


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 1 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به:  
cron