ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: سوال
پستارسال شده در: 18 مهر 1391, 19:16 

تاریخ عضویت: 18 مهر 1391, 19:10
پست ها : 1
با سلام پس طی مراحل خرید شارژ ووارد نمودن اطلاعات کارت خود در درگاه بانک ملی با این پیام مواجه شدم ا{طلاعات خرید صحیح نیست. برای حل مشکل با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید} حال باید چکار کنم :?:


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: سوال
پستارسال شده در: 19 مهر 1391, 09:16 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

این اشکال ممکن است به دلایلی مختلفی پیش بیاد که من به دو مورد که متداولترین حالت هست اشاره می کنم:

1. ممکن است بخشی از اطلاعات کارتی که وارد کردید واقعا صحیح نبوده. در نتیجه تنها اتفاقی که افتاده خرید شما تکمیل نشده.

2. شتاب بانک در اون لحظه ضعیف شده و نتونسته اطلاعات رو درست انتقال بده و چنین پیام خطایی داده که باز هم مراحل خرید انجام نشده و یک خرید ناموفق هست.

هر دو حالت بالا هیچ مشکلی رو برای شما به وجود نیاورده. می تونید در چینن واردی درگاه پرداخت خودتون رو تغییر بدید و مجددا اقدام به خرید کنید.

موفق باشید


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 2 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: