ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: سرویس اعصاب خرد کن
پستارسال شده در: 4 شهریور 1391, 21:49 

تاریخ عضویت: 4 شهریور 1391, 21:34
پست ها : 1
سلام
از شما خواهش می کنم این سرویس نا کارامدتون رو جمع کنید چرا باید هزینه کنیم و بعد باید دنبالش هم بودویم و چقدر باید اعصابون از این کاراهای که تش معلوم نیست خرد بشه .52,000 تومان هزینه کردم و هیچ شارژیمی دستم نیست . حتما سه راه پیشنهادیتونی می خواین تکرار کنید و لطفا بگید ای دی یاهو مسنجرتون چی ،با هوا باید چت کرد .


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: سرویس اعصاب خرد کن
پستارسال شده در: 5 شهریور 1391, 09:16 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز :)
علت این که دوست عزیز ما درخواست می کنیم که شما با این سه روش ارتباط برقرار کنید این هست که نیاز داریم شماره موبایلی که شما موقع خرید وارد کردید رو ازتون بگیریم و خریدتون رو پیگیری کنیم تا ببینیم مشکل چی هست. برای حفظ اطلاعات شخصی شما ما شماره موبایل شما رو اینجا ازتون نمی گیریم.وقتی خریدی مشکل پیدا می کنه می تونه دلایل زیادی داشته باشه.اگر از شارژ مستقیم استفاده می کنید، به چند دلیل می تونه شارژ دست شما نرسیده باشه:

1. خط سیم کارت دائم هست و نه اعتباری. این نکته تاکیدا در سایت اومده که (فقط سیم کارت های اعتباری) قابلیت شارژ مستقیم دارند.

2. شتاب بانک در لحظه پرداخت ضعیف شده، پول از حساب کسر شده ولی به حساب شرکت واریز نشده تا خدمت در خواست شده از طرف مشتری به دستش برسه. در این صورت بانک به صورت اتوماتیک و غالبا بدون هیچ دخالتی پول رو ظرف 2تا 72 ساعت بعد برگشت می زنه.

3. سیستم دریافت اس ام اس های تبلیغاتی بسته شده باشه. چون اس ام اس های ما با پیش شماره های مشابه اس ام اس های تبلیغاتی ارسال می شه، اس ام اس به دست شما نرسیده. اما اعتبار اضافه شده ، که در این صورت با گرفتن یک موجودی مشکل برطرف میشه.

4.سیستم شارژ مستقیم شرکت ایرانسل که ما مستقیما به اون ها وصل میشیم و درخواست شما رو به اونجا می فرستیم تا شارژ رو به شما بدیم قطع میشه.

در روز بالای 3000 هزار تراکنش موفق در سیستم ثبت می شه و در مواردی خیلی کم به خاطر یک اختلال مشکل پیش میاد. در این جور مواقع هم که ما همه تلاشمون این هست که پاسخگو باشیم. اون سه روش پیشنهادی هم برای همین هست :)
دوست عزیز با همه این توضیحات ما نیاز هست اصل خرید شما رو بررسی کنیم، اگر مشکلتون برطرف نشده لطفا با ما در تماس باشید.
سیستم های بانکی، ایرانسل ، مخابرات، سیستم ما همه و همه ، یک برنامه هایی هستند که 24 ساعت روز کار می کنند، و متاسفانه بروز اختلال های لحظه ای اجتناب ناپذیره.
ما نهایت سعی و تلاشمون رضایت شما هست.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 2 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: