ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: ایراد در کارت
پستارسال شده در: 21 شهریور 1391, 22:24 

تاریخ عضویت: 21 شهریور 1391, 22:13
پست ها : 1
من دیشب یک کارت شارز 10 تومانی از سایت خریداری کردم ولی پیامک ان برایم ارسال نشده از روی ایمیلم کد آن را برداشتم ولی هرچه آن را وارد میکنم پیغام می دهد که شماره صحیح نیست یا قبلا از آن استفاده کرده اید ولی من اعتبارم صفر بود و شماره را نیز چک کرده بودم. لطفا پیگیری کنید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: ایراد در کارت
پستارسال شده در: 23 شهریور 1391, 10:37 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز
من الان هیچ اطلاعاتی از خرید شما ندارم. برای بررسی خرید شما هم نیاز دارم که شماره موبایلی که مورد خرید وارد سایت کردید رو بدونم. ترجیحا چون شماره شما جز اطلاعات شخصی شما محسوب می شه، در ساعت اداری با شماره89710-021 تماس بگیرید و با پشتیبانان ما مشکل خودتون رو مطرح کنید. مطمئن باشید هر مسئله ای باشد تا حل شدن کامل آن بررسی خواهد شد.
موفق باشید


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 1 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به:  
cron