ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: کسر پول از حساب و عدم دریافت شارژ
پستارسال شده در: 10 آذر 1392, 13:51 

تاریخ عضویت: 10 آذر 1392, 13:42
پست ها : 1
سلام امروز برای اولین بار خواستم شارژ اینترنتی بگیرم اما پول از حسابم کم شد ولی یکباره از صفحه خارج شد .با توجه به انبوه شکایات مطرح شده در رابطه با کسر پول از حساب مشتریان و عدم ارائه شارژ به آنها ممکن است در ابتدا این فکر به ذهن برسد که ،خب اشتباه شده است. اما چرا این اشتباه ها برعکس پیش نمی آید؟؟؟؟ امیدوارم که یک نهاد غیر وابسته دست به بررسی این شکایات بزند تا مشخص شود چه انبوهی از این پولها به اشتباه و بی بازگشت از مردم دریافت می شود!!!!!!


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: کسر پول از حساب و عدم دریافت شارژ
پستارسال شده در: 10 آذر 1392, 14:06 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

در واقع این مشکلی که شما می فرمایید ،و انبوه مراجعات این دستی به علت مشکلات بانکی هست که در لحظه اتفاق میفته.هیچ مبلغی در خرید های اینترنتی وجود نداره که از حساب شخص کم بشه ، ولی خدمت مورد نظر ارائه نشه، و یا اگر پرداخت موفق نبوده به حساب شخص پرداخت کننده برگشت زده نشه.

اما پیش از هر چیزی ، شما که امروز خرید داشتید، در صورتی که احساس می کنید مبلغی از حسابتون کسر شده، ابتدا باید خریدتون رو با واحد پشتیبانی چک کنید که آیا موفق بوده و یا خیر. در صورت موفق بودن خریدتون سریعا خدمتی که باید به شما ارائه بشه بررسی میشه. ولی در صورتی که ناموفق بوده باشه ظرف دو ساعت الی 72 ساعت و در موارد بسیار پیچیده تر (که به ندرت اتفاق میفته) مدت یک هفته مبلغ به حساب پرداخت کننده برگشت زده میشه.

برای توضیح بیشتر باید اشاره کنم ، که در این موارد شما وارد دروازه پرداخت بانک واسطه میشید، پول رو پرداخت می کنید، بانک واسطه از طریق سیستم شتاب مبلغ رو از حساب شما کسر می کنه و به مقصد که حساب شرکت ارائه کننده خدمات هست واریز می کنه. ولی زمانی که سیستم شتاب قطع باشه، بعد از کسر حساب موفق به واریز به حساب مقصد نمی شه که در نتیجه وضعیت معلق در سیستم بانکی پیدا می کنه و ظرف مدت کوتاهی سند اصلاحیه در سیستم بانکی زده میشه و مبلغ به حساب مبدا برگشت زده میشه. بدون حتی نیاز به شکایت و یا اقدامی از طرف پرداخت کننده.

در مواردی که به ندرت هم حتی پیش بیاد که اصلاحیه زده نشه ( تاکید می کنم همه این ها در شرایطی هست که خرید ناموفق بوده باشه)، باز مرجع بررسی هست و بانک واسطه سیستم پاسخگو داره، و با پر شدن برگه مغایرت به صورتی اینترنتی بررسی میشه و در اسرع وقت به حساب شخص برگشت زده میشه.

در نهایت ، در صورتی که از سایت ای شارژ و یا یکی از سایت های وابسته به شرکت رایانمهر، شارژ خریداری کردید، می تونید از راه های زیر با پشتیبانی ما در تماس باشید تا خرید شما بررسی بشه:

شماره تماس در ساعت اداري : 02189710

ايميل از ساعت 8:30 صبح تا يک بامداد : support@irancellshop.com

چت آنلاين از 8:30 صبح تا يک بامداد

موفق باشيد.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 2 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 1 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به: