ویرایش اندازه فونت ها


ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 4 پست ]
نویسنده پیغام
 موضوع پست: 5000تومن پرید! واحد پشتیبانی ایرانسل هم پیغام‌گیر تلفن بود!
پستارسال شده در: 11 آبان 1392, 21:32 

تاریخ عضویت: 11 آبان 1392, 20:58
پست ها : 4
:x


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: 5000تومن پرید! واحد پشتیبانی ایرانسل هم پیغام‌گیر تلفن ب
پستارسال شده در: 12 آبان 1392, 09:42 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
سلام دوست عزیز

اگر پیغام رو با شماره تماستون رو گذاشته باشید، صبح با شما تماس گرفته می شود.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: 5000تومن پرید! واحد پشتیبانی ایرانسل هم پیغام‌گیر تلفن ب
پستارسال شده در: 12 آبان 1392, 11:50 

تاریخ عضویت: 11 آبان 1392, 20:58
پست ها : 4
«سلام دوست عزیز-اگر پیغام رو با شماره تماستون رو گذاشته باشید، صبح با شما تماس گرفته می شود.موفق باشید.»

بله! در پیغام‌گیر "شمارۀ تماس" رو گذاشته بودیم، که 16ساعت پس از نیاز مبرمی که به شارژمجدد بود، تماس برقرار شد.
نتیجتاً بانوی محترمی فرمودند: «پول شما طی 72ساعت عودت داده می‌شود به حساب بانکیِ مربوطه.»
این مشکلات امیدوارم هر چه زودتر حل بشه و شرکت تمهیداتی رو در نظر بگیره تا در چنین مواقع حداکثر زمان معطلی و انتظار برای بازبینی و اصلاح عملیات بیش از ده دقیقه به طول نی‌انجامه تا با دارایــی ناچیــز و وقت ما مردم گرفتار کمتر بازی بشه.
شما هم موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: 5000تومن پرید! واحد پشتیبانی ایرانسل هم پیغام‌گیر تلفن ب
پستارسال شده در: 12 آبان 1392, 12:20 

تاریخ عضویت: 14 شهریور 1390, 15:04
پست ها : 1776
دوست عزیز

سایت ای شارژ از ساعت 8:30 صبح تا یک بامداد با امکانات مورد نظر پاسخگوی شماست. در ساعت اداری تلفن پاسخگوی مستقیم شماست، ولی ایمیل و چت آنلاین هم باز تا یک شب در خدمت شما و سایر مشتریان هستند.
مشکلات پرداخت سیستمی در نود درصد موارد مربوط به شتاب بانک هست که وقتی ضعیف میشه، پرداخت کامل نمیشه. حتی اگر همون موقع شب هم ما پاسخگوی شما می بودیم، باید منتظر عودت پول به صورت اتوماتیک از طرف بانک می شدید.

قابل ذکر هست که در بیشتر موارد برگشت پول طی همون دو ساعت اول از طرف بانک صورت میگیره و حتی در بسیاری موارد همان لحظه برگشت میخوره.اندک مواردی نیاز به بررسی بیشتر پیدا می کنند که تا 72 ساعت طول می کشه.تنها شما می بایست صورتحساب دریافت کنید. چون اگر از طریق اس ام اس از کسر شدن پول مطلع می شوید، ولی اصلاح سند بانک و برگشت پول متاسفانه اس ام اس نمیشه.

همه این موارد به تفصیل توضیح داده شد که با شرایط و فضای کلی خرید اینترنتی و بعضا مشکلاتی که گاهی پیش میاد آشنا باشید، تا کمتر باعث ناراحتی شما بشه.

ما امیدوارم بسته به نیاز مشتریان بتونیم در آینده بیشتر در خدمتشون باشیم.

موفق باشید.


بالا
 مشخصات  
 
نمایش پست ها از پیشین:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال مبحث جدیدارسال پاسخ صفحه 1 از 1   [ 4 پست ]


چه کسی حاضر است ؟

کاربران حاضر در این انجمن: بدون كاربران آنلاین و 4 مهمان


شما نمی توانید مبحث جدیدی در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید به مباحث در این انجمن پاسخ دهید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن ویرایش کنید
شما نمی توانید پست های خود را در این انجمن حذف کنید
شما نمی توانید فایل های پیوست در این انجمن ارسال کنید

جستجو برای:
انتقال به:  
cron